XXL POTENTA IESITA DIN COMUN XXL


– Am început să trăim mai bine! – spune conducerea ţării.
– Ne bucurăm pentru voi! – răspunde poporul...

Ultimul studiu medical la nivel naţional: la rezultatul analizelor, medicii au constatat că tot mai multe persoane de etnie rromă suferă din cauza lipsei de fier.



Într-o localitate din judetul Cluj, slujba de Înviere a început cu o zi întârziere. 
Vizibil foarte obosit, preotul şi-a cerut scuze pentru întârziere, refuzând însă să declare motivul acesteia...
Totuşi, câţiva credincioşi spuneau ca l-au vazut pe Florin Piersic ieşind de la spovedanie...


– Dragul meu, eşti un tip super-dotat! Ne cunoaştem doar de 3 luni şi eu sunt deja gravidă în luna a 5-a!

Se întalnesc două prietene:
– Vai, tu, ce rău arăţi! Auzisem eu că te-a lăsat soţul, da' nu chiar de la etajul trei…

Înţelepciune bărbătească:
O tigaie plină te hrăneşte, una goală – te educă!

„Dacia" a anunţat că, începand cu vara anului viitor, uzina de la Mioveni va produce maşini nemţesti second hand, deoarece se vând mai bine...

– A fost îngrozitor, mamă! se plânge fata. A trebuit să-mi schimb de patru ori locul la cinematograf!
– De ce? S-a legat vreun bărbat de tine?

– Până la urmă, da…

– Care e diferenţa dintre o nuntă rusească şi o înmormântare rusească?
– La înmormântare, e cu un beţiv mai puţin...
MAI anunţă că, datorită creşterii preţului la muniţie, nu se vor mai trage focuri de avertisment!
 – Eşti supărată ?
– Nu.
– Tare ?
– Da.

– Acasă, sunt ca un tigru!
– Cum aşa?
– Merg în patru labe
ș
i fără zgomot!

Doi tineri îndrăgosti
ț
i, stand pe o banca, într-o noapte, sub clar de luna.
Fata, romantică, zice:
– Câte stele sunt pe cer, o minună
ț
ie!
– Îhî... Căcălău  !

Bulă mic, cu taică-su la piscină.
Merg ei pe marginea piscinei
și Bulă alunecă pe faianț
a udă.
În ultima clipă, se apucă de „chestia" lu' ta-su
ș
i se salvează.
La care ta-su se uită în jos
și îi zice cu dispreț
:
– Vezi, bă, dacă acu' erai cu mă-ta, î
ț
i spărgeai capu'!

Un cuplu trăind de 20 de ani împreună... de fiecare dată când făceau sex, bărbatul zicea să stingă becul...
Plictisită să facă atâ
ția ani amor pe întuneric, femeia decide să schimbe ceva în viata sexuală... și într-o seară, în plin moment frenetic, aprinde becul, se uită un pic mai jos și vede în mâinile bărbatului său un vibrator, atât de fin ș
i natural, că părea real...
– Aaa, nenorocitule care e
ști, impotentule, m-ai mințit atâț
ia ani!
La care bărbatul foarte calm zice:
– Hai să vorbim calm. Eu î
ț
i explic ce e cu jucăria, iar tu îmi explici cum ai făcut copiii...

So
ț
ia:
– Nu mă iube
ș
ti !
Soţul, arătând spre cei 5 copii:
– Şi crezi că pe ă
ș
tia i-am descărcat de pe internet ?

La doctor vine un cuplu.
Bărbatul dădea semne evidente de boală.
După ce îl consultă, doctorul o cheamă pe soţie într-o cameră alaturată.
  – Doamnă, soţul dv. este foarte bolnav. Numai dv. îl mai puteţi salva. Pentru asta trebuie ca în fiecare dimineaţă să vă sculaţi înaintea lui, să-i pregătiţi micul dejun pe care să i-l serviţi la pat cu zâmbetul pe buze, să-i pregătiţi hainele de serviciu, pachetul cu mâncare... În tot acest timp, să ave
ți zâmbetul pe buze, să nu îl contraziceți. Seara, când vine de la slujbă, să-l așteptați cu papucii calzi...Altfel, soț
ul dv. moare în trei luni.
Afară, în maşină, soţul o întreabă pe soţie:
– Ce
ț
i-a zis, dragă, doctorul în particular ?
– Mi-a zis că o să mori!

Ea
și el, proaspăt căsătoriț
i, se plimbau...
Un domn bine, trece
ș
i o saluta pe ea, zâmbind...
– Cine era... dânsul ? întreabă so
ț
ul
– A, un membru al cercului meu intim...
– Aha !...
Ceva mai încolo, o femeie frumoasa îl salută pe el.
Soţia (geloasă):
– Cine era...aia ?!
– A, un cerc al membrului meu intim...

În urma deciziei Guvernului, instiţutiile din aparatul de stat urmează a fi reorganizate. Panică mare printre angajaţi.
Pentru ca procesul reorganizării să fie înţeles mai bine de salariaţi, directorul unei instituţii ia o puşcă de vânătoare şi adună toţi subalternii în curtea instituţiei:
– După cum
știți, urmează o reorganizare în instituția noastră ș
i va voi explica cum stă treaba. Vedeţi copacul ăla ?
– Da, zic to
ți ceilalț
i.
Trage directorul un foc în direc
ția copacului ș
i zboară toate vrăbiile.
Dupa 5 minute, se întorc toate în copac:
– Vedeţi, zice directorul, cam aşa stă treaba;
– Bine şefu', zice unul, dar nu s-a schimbat nimic!
– Bă, ia uită-te mai atent. Toate vrăbiile sunt pe crengile pe care au fost înainte?

Gândurile unei blonde:
– Sunt atât de frumoasă... atât de frumoasă... încât nimeni nu observă cât sunt de deşteaptă!

Sotul
și soț
ia pe plaja.
Se apropie două..."fetiţe".
– Dragul meu, sper că nu o să întorci capu' după sfrijitele astea două.
– Stai lini
ș
tită, mi-a intrat soarele în ochi de când au apărut pe plajă...

So
ția către soț
:
– În curând e ziua de na
ș
tere a mamei. Ce-i dăruim?
– Păi...ultima dată ce i-am dat?
– Un scaun.
– Anul ăsta îl racordăm la re
ț
eaua electrică!

Doi fermieri vorbesc despre vreme:
– Dacă aceste ploi calde vor continua încă două sau trei zile, va ie
ș
i totul din pământ! spune unul fericit.
– Nu mă speria, pentru numele lui Dumnezeu. În cimitir am îngropate două soţii şi trei soacre!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »