Bancuri noi.

Sotul catre sotie:
 - Draga mea, stiai ca berea contine hormoni feminini?
 - Poftim? Nu e adevarat, de ce zici asta?
 - Pentru ca, dupa ce beau multa bere nici nu mai stiu sa conduc, nici nu-mi mai tace gura.
 
Englezii se hotarasc sa intre cu totul in randul tarilor europene si sa modifice codul rutier pentru a circula si ei pe dreapta.
Dar nu prea stiu cum sa abordeze problema, asa ca ii roaga pe francezi sa ii ajute.
Raspunsul francezilor:
 - E prea complicat, dupa atatia ani de mers cu masinile pe stanga, sa convingi oamenii sa mearga pe dreapta.
 Duceti-va la nemti, ca ei sunt cei mai ordonati.
Raspunsul nemtilor:
 - Aici nu e vorba de o chestie simpla, asta e reforma in toata regula.
Va sfatuim sa cereti aportul romanilor, ca in ultimul timp ei s-au specializat in reforme.
 Un comisar sef de la circulatie:
 - Este vorba de o schimbare mult prea mare ca sa poata fi facuta brusc!
Va propunem o reforma in trepte; pentru inceput, in primele 6 luni, sa circule doar camioanele pe partea dreapta!
 
Parintele Vasile, timp de 5 ani a strans bani pentru o noua clopotnita dar i-au ajuns numai pentru un Audi Q7.


- Spuneţi domnule, cum v-aţi dat seama că în apartament se află cineva străin?
 - Păi, Onorată Instanță, la noi în familie nu e comun obiceiul să fii lovit, din spate, cu scaunul în cap.
 
- Nu ti-e rusine ca te-a adus chelnerul acasa la miezul noptii?
 - Daca mai devreme n-a fost liber...

La BAC: Vechii locuitori din Egipt se numeau mumii.

- De ce te plimbi prin benzinarie?
 - Vreau sa ma las de fumat.

O femeie tînără venea săptămînal la mormîntul soţului său pentru a uda florile. Apoi, de fiecare dată, se retrăgea cu spatele. Un tînăr care o urmărea de mult timp îi spune:
- Văd că aţi purtat un desosebit respect defunctului d-voastră soţ.
- Am văzut că nu-i întoarceti spatele cînd plecati. Foarte frumos!
- Domnule, soţul meu mereu îmi spunea că am un cur de ar putea ridica şi un mort din mormînt. Si nu vreau să risc...

Biletel pentru sot: Cina ta e in cartea de bucate, iar ingredientele le gasesti la magazin!
Mă duc cu maşina la service, o bag în parcare, nici nu intru în atelier că-mi zice un mecanic: E ruptă cureaua, să ştiţi.
- Bă, eşti tare! Da' cum ţi-ai dat seama? L-am întrebat eu ironic.
 - Păi, v-au căzut pantalonii, mi-a răspuns...

Se spala numai cei lenesi. Cei harnici se scarpina!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!