La Caracal s-a rasturnat 4X4 (?!?)


Imagine incredibila surprinsa la Caracal
 
 

 

O imagine incredibila, surprinsa la Caracal, face înconjurul mediului online de la noi.
 
În imaginea care a fost postata de Gazeta de Sud, se poate vedea o masina 4X4 în jurul careia s-a asfaltat strada. Potrivit autorului, proprietarul masinii era plecat în strainatate, iar sotia acestuia a refuzat sa mute masina.
Firma care se ocupa cu ridicarile nu are echipamentul necesar . Utilajele lor pot ridica maxim 1.5 tone, iar masina respectiva are dublu. Asa ca firma care efectua lucrarea a asfaltat strada în jurul masinii.
 

 
  - De ce ai venit la mine? intreaba dentistul pe un tigan care venise la o consultatie. 
   Dupa cum vad (dupa control) ai toti dintii imbracati in aur.
- Hda, hdomnu hdoctor. Ham venit la tine sa-mi pui o Halarma!

 UN PREOT NU MINTE NICIODATA
 O femeie tanara, extrem de atractiva ia avionul spre casa. In avion, alaturi de ea ia loc un preot catolic caruia i se adreseaza imediat: 
- Ma scuzati, Parinte, mi-ati putea face un mare serviciu ? 
- Desigur, Copila mea, cu ce te-as putea ajuta ? 
- Mi-am cumparat un depilator electric excelent este magnific, am platit foarte mult pentru el. Depaseste cu mult limita de valoare a scutirii de vama si ma tem ca mi-l confisca. Dar d-voastra, Parinte, ati putea sa-l treceti la vama ascunzandu-l sub sutana. 
- Cu adevarat, as putea sa-l trec, dar te previn ca niciodata n-am fost in stare sa mint. 
- Dar d-voastra aveti o fata atat de cinstita incat nu vor intreba nimic, spuse tanara si dadu depilatorul preotului descumpanit. 
Dupa aterizare la vama: 
- Parinte, aveti ceva de vamuit ? - intreaba ofiterul vamal. 
- Din crestet pana la brau n-am nimic de vamuit, fiule. 
Acest raspuns bizar trezeste suspiciunea vamesului, asa ca intreaba mai departe: 
- Si sub brau ? 
- Pai am ceva magnific facut pentru a servi femeilor, da nu a fost folosit inca niciodata. 
Vamesul rade cu lacrimi: 
- In regula, treceti mai departe ! Urmatorul !
 
 
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


FAMILII !


 
 
 
 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »