PSIHOLOG SAU INJURATURI?


Dacă aveţi de gînd să mergeţi în cazino, îmbrăcaţi cei mai frumoşi chiloţi.
S-ar putea să vă întoarceţi acasă numai în ei!

Bineinteles ca ajutorul psihologului este intotdeauna binevenit.
Dar sa injuri este mult mai ieftin.


Un soldat american aflat la Paris stătea în faţa unei catedrale şi privea o nuntă.
- Cine este mirele? îl întreabă pe un francez, care stătea alături.
- Je ne sais pas, îi răspunde francezul.
Jumătate de oră mai târziu, americanul intră în catedrală pentru a o vizită şi vede câţiva oameni care tocmai puneau un coşciug pe catafalc.
- Cine este mortul – îl întreabă pe preot.
- Je ne sais pas – vine răspunsul acestuia.
- Pe toţi sfinţii! – exclamă soldatul. Sărmanul, nu a rezistat nici măcar o oră!

Soțul și soția în dormitor, aud cum vecinii lor fac dragoste.
Soțul către soție:
- Hai să sărim un pic, ca vecinii noștri să creadă că facem dragoste.
Au sărit, după care s-au culcat.
A doua zi la dejun, soția pune în fața soțului o farfurie goală:
- Mănâncă dragule.
- Dar farfuria e goală…
- Lovește cu lingura-n farfurie, lasă să creadă vecinii că tu mănânci
Intr-un salon de dans, un tanar se apropie timid de o fata:
− Domnisoara, se poate?
− Se poate, dar sa dansam mai intai.

In spital:
- Doctore, mutati-l va rog pe vecinul meu in alta camera, ca se crede motocicleta.
- Va deranjeaza zgomotul pe care il face?
- Nu, gazele scoase pe teava de esapament.


Într-o zi, primarul oraşului se duce în vizită pe la ţigani.
- Hai noroc, bine v-am găsit !
- Să trăiască dom' primar!
- Mă ce aţi zice voi dacă v-aş da la toţi case?
- O pupaţi-aş tălpile, ia un pahar de vin să bem.
- Dar ce aţi zice dacă v-aş oferi cele mai tari maşini din lume ?
- Ce bine ar fi ! Mai ia un pahar de vin, că tare ne bucurăm.
- Şi vă voi găsi la toţi locuri de muncă!
Ţiganul îi ia paharul din mână şi zice:
- Ce ai, dom' primar, te-mbătaşi?!!
- Ce este fusta ?
- Fusta este o patura sociala care acopera un organ central, la care pot sa adere toti membrii, cu conditia sa nu traseze sarcini...
LA BANCOMAT...
Coadă la bancomat...
La aparat e un ţigan, care se uită nelămurit de vreo zece minute...
Coada se măreşte, s-a făcut vreo duzină de persoane.
Nu mai am răbdare şi mă duc în faţă:
- Ce faci dom'le aici, ai păţit ceva ?
- Nu nene, zice ţiganul. Vreau să scot neşte bani şi nu stiu cum să scrie suma!
- Şi câţi bani vrei sa retragi?
- Fără număr! 
Pensie
Părţile corpului vor să iasă la pensie, de aceea fac şedinţă.
Ochiul spune:
- Eu am văzut deja atâtea lucruri urâte, aşa că aş vrea să mă retrag într-un loc mai întunecos!
Urechea spune:
- Eu am auzit deja atâtea lucruri urâte, aşa că aş vrea să mă retrag într-un loc mai liniştit!
- Şi eu aş vrea să ies în pensie - se aude o voce din ultimul rând.
Preşedintele prezidiului se enervează şi strigă:
- Să se scoale cine a vorbit neîntrebat!!
- Ei, dacă aş putea să mă mai scol, n-aş ieşi la pensie..
Nivel de trai
La început de primăvară se întâlnesc doi pensionari:
- Ce mai faci? Aşa-i că şi tu aştepţi cu nerăbdare vara?
- Daaa, atunci măcar nivelul de trai va fi mai ridicat cu 50% - răspunde celălalt
- Cum adică cu 50%?
- Păi iarna am răbdat de frig şi foame. Vara ne va fi numai foame.
Crăciun
La mijloc de decembrie trei pensionari stau la cafenea şi se uită cum ninge cu fulgi mari, iar oamenii aleargă pe stradă încărcaţi cu pachete de Crăciun.
Primul zice:
- Şi totuşi, e lucru bun Crăciunul acesta...
Al doilea spune:
- Da, dar sexul e mai bun!
Al treilea spune:
- Da, dar Crăciunul este mai des.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse