NUNTA DE ARGINT SI SOLUTII DE AUR!!!


După 25 de ani de casatorie, intr-o zi, mi-am privit soția cu tristețe si i-am spus:
- Iubito, acum 25 de ani stăteam cu chirie, aveam o ma
șina ieftină,
dormeam pe o canapea si ne uitam la un televizor cu ecran de 14`
alb-negru, dar in fiecare noapte adormeam alaturi de o blonda sexy de
25 de ani. Acum, avem o casa mare, o masina grozavă, un pat regal, un TV
color cu plasma, dar dorm cu o femeie de 50 de ani. Draga mea,
cred ca începem să avem o problemă!
Sotia mea, o femeie in
țeleaptă, mi-a răspuns imediat:
- Orice problemă are solu
ție, dragul meu: tu du-te si caută-ți o blonda sexy de 25 de ani, că eu mă voi ocupa ca să stai din nou cu chirie, să conduci o mașina ieftină si să dormi pe o canapea; exact ca acum 25 de ani!
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »