AI DOI RINICHI?

 Sunt atat de sarac, incat, dupa ce ma imbrac, ai impresia ca ma mut
> ********************
> Sunt exact ca si gradina zoologica din Piatra Neamt. N-am niciun leu.
> ***********************
> Testament: "Fiind in deplinatatea facultatilor mintale, inainte de
> moarte am cheltuit toata averea."
> ******************
> - Ce mai e nou, Vasile?
> - Sunt suparat. Am aflat ca nevasta-mea ma insala.
> - Ba, eu te-am intrebat ce mai e nou!
> *******************
> Nu inteleg cum un barbat sanatos, cu doi rinichi, nu-i poate cumpara
> sotiei blana!

> *******************
> Constatare medicala: cu cat este mai urata este femeia, cu atat mai
> rar o doare capul!
> *******************
> - Dragule, ce sa-mi cumpar ca atunci cand voi aparea pe plaja sa
> intoarca toti capul dupa mine?
> - Schiuri.
> ******************
> Oamenii de stiinta britanici au descoperit ca sunt englezi.
> ********************
> Din curiozitățile lumii: știai ca ardelenii se reflectă în oglindă cu
> o întârziere de 5 minute?
> *******************
> Data viitoare, cand iti mai vine sa razi de alegerile nevestei,
> aminteste-ti ca si tu esti una dintre ele!

> ********************

> Daca inca mai crezi ca sotia te iubeste mai mult decat pe pisica,
> incearca sa urinezi in cizmele ei !

> ***********************
> Daca femeia nu s-ar fi opus, Kamasutra ar fi avut o singura pagina.

> ************************

> - Fumezi?
> - Nu.
> - Bei?
> - Nu.
> - Preacurvesti?
> - Nu.
> - Nu-ti inseli sotia?
> - Nu.
> - Atunci cum pacatuiesti ?
> - Mint.

> *************************

> Daca ti se pare ca intelegi o femeie, ai dreptate… ti se pare.

> *************************
> Majoritatea romanilor cred ca majoritatea romanilor sint prosti
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS