Celulele stem stimulate de alga AFA



Intr-un articol din Formula-as despre tratarea 

cancerului am gasit informatii despre  alga  AFA 

care stimuleaza celulele STEM. 




Am marcat cu galben efectele benefice.

Doresc ca prin intermediul revistei să le pot mulţumi specialiştilor de la HERBAGETICA, oameni amabili şi cu suflet, care m-au ajutat într-un moment delicat din viaţa mea. Mama mea a fost diagnosticată cu cancer de col uterin şi a urmat luni de zile tratament chimioterapic inten­siv. Am încercat medicamente pe bandă, de la cele mai ieftine la cele mai scumpe. Anul trecut, am citit un arti­col în "Formula AS" despre alga AFA, care creşte doar în America. Nu mai auzisem de ea până atunci şi mi-am zis că nu am nimic de pierdut să încerc şi acest produs. Am sunat la Herbagetica, iar domnul cu care am vorbit m-a ajutat cu o schemă de tratament. Mi-a re­comandat alga AFA, care stimulează producţia de celule stem adul­te şi sistemul imunitar, Fluxstem Energy - care a ajutat-o pe mama să lupte cu boala, dându-i ener­gia să suporte toate acele şedinţe chinuitoare de chimio­terapie, şi Fluxstem CitoHelp - un produs special con­ce­put ca să lupte cu cancerul, care stimulează producerea de interfe­ron şi inhibă vascularizarea tumorilor. A urmat trata­mentul conform recomandărilor, după care şi-a refăcut analizele. Surpriza a fost peste aşteptări: cancerul mamei intrase în remisie! Amândouă eram cum nu se poate de fericite, am plâns de bucurie. Dar ştiam că nu am ajuns la capăt de drum, că trebuia să reia zecile de analize şi vizitele la medic. A continuat şi în lunile următoare cu alga AFA şi CitoHelp (câte 2 capsule, de 3 ori pe zi) şi Fluxstem Energy (6 linguriţe, pe stomacul gol). Văzând cât de bine i-a făcut mamei tratamentul, m-am documentat pe internet despre această algă şi am descoperit câte pro­prie­tăţi miracu­loase are: AFA conţine 13 vitamine, din cele 20 cunos­cute până în prezent, dar şi 11 minerale cu rol esenţial în organismul uman. Pigmenţii din alga AFA stimulează producţia de celule stem din măduva spinării, iar alte substanţe din compoziţie stimulează migrarea celulelor stem acolo unde este nevoie de ele. De când am aflat toate aceste lucruri, iau şi eu AFA (câte 2 capsu­le în fiecare zi) şi mă simt excelent. Imunitatea mea s-a îmbunătăţit extraordinar, n-am mai răcit deloc (cu toate că sunt bolnăvicioasă), iar primăvara aceasta nu am mai făcut nici o alergie, ceea ce m-a mirat foarte tare!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse