Hurrem revine la filmari!

 Am aflat de la   http://blogatu.ro  si va spun si voua sa va bucurati!


Meryem Uzerli, interpreta lui Hurrem, se intoarce la filmarile serialului “Suleyman Magnificul”!

Aflata intr-o clinica de top din Germania, Meryem Uzerli, care a fost diagnosticata acum aproape o luna cu sindrom de oboseala cronica, incearca sa se impace cu producatorii serialului „Suleyman Magnificul”. Desi a afirmat pana nu demult ca acestia au muncit-o pana au facut-o sa cedeze fizic si psihic, actrita pare ca ar vrea sa reia colaborarea cu ei, chiar daca producatorii au anuntat ca filmarile vor continua si fara Meryem, iar zvonuri insistente au spus ca se cauta deja o alta actrita pentru rolul sultanei Hurrem.

„Intai de toate, as vrea sa le multumesc producatorilor lui «Suleyman Magnificul» si intregii echipe pentru acest serial minunat. In perioada in care am lucrat pentru acest film am capatat o multime de prieteni adevarati – Dumnezeu sa-i binecuvanteze”, a scris actrita din spital, cautand parca sa isi linisteasca admiratorii si sa le inchida gura celor care sustin ca ea si creatorii serialului ar fi certati definitiv. „Ma simt din ce in ce mai bine, dar inca nu mi-am revenit complet. Am nevoie de toata dragostea voastra”, a adaugat Meryem, subliniind ca este mai mult decat recunoscatoare pentru sansa de a fi aparut in mega-productia „Suleyman Magnificul”.

Mesajul „sultanei Hurrem” nu a facut decat sa ii umple de bucurie pe fanii ei infocati, care i-au transmis ca, de cand nu mai apare ea, „Suleyman Magnificul” nu mai este la fel ca inainte, realitate reflectata si de audientele mai slabe inregistrate de episodul 101, primul care a fost filmat in lipsa carismaticei Meryem.

Au venit din cautari:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…