AVETI PADUCHI, CUM II TRATATI???



Dacă eşti supărat şi crezi că viaţa e nedreaptă, dacă se preconizează o zi de tot rahatul şi daca de la prima oră ai semne că îţi va merge prost, stai o clipă şi gândeşte-te că undeva în lumea asta, un om înjură, blesteamă şi împinge cu putere o uşă pe care scrie "Trage".
------------------------
- Aveti paduchi?
- Da!
- Si cu ce-i tratati ?
- Pai nu sunt bolnavi !
-------------------------------
Limba romana este singura limba in care cuvintele "Paste" si "mama" se intalnesc in aceeasi propozitie.
-------------------------------
Un roman se intalneste cu un american:
- Eu castig in America 5.000 de dolari pe luna, din care ma costa 4.000 masa si casa. Ce fac cu restul de 1.000 de dolari, nu intereseaza pe nimeni. Suntem intr-o tara democratica.
- Eu castig in Romania 1.000 de lei pe luna si ma costa masa si casa 1.500. De unde iau diferenta de 500 de lei, nu intereseaza pe nimeni. Suntem intr-o tara democratica.
----------
Samsung a lansat oficial Galaxy S4 în România. Producătorii speră că o să se fure cu 20% mai multe telefoane decât anul trecut.
--------
Scandalul "mieilor" fără stăpân: un bucureştean a fost muşcat de un "miel" în plină stradă!
---------------
Milioane de români spun că ei nu ţin sărbătoarea de 1 Mai, fiindcă nu cred în muncă.
--------
- Aveţi cărți despre ceea ce vor femeile?
- La etaj, ghiseul „cărți de credit".
---------------
- Ştii ce ar arăta bine pe tine?
- Nu. Ce?
- Eu.
--------------------
Astazi m-am dus la doctorita de familie, mi-am dat pantalonii jos, i-am aratat penisul si am întrebat-o:
"Ce parere aveti doamna doctor?" L-a examinat vreo câteva minute, l-a intors pe toate partile si mi-a spus:
"Pare în regula…"
"Super!" i-am zis în timp ce ma îmbracam "Acum……eu am venit la dumneavoastra pentru ca vreau sa ma las de fumat…"
-------------------------
Bula il intreaba pe bunicu-sau:
- Bunicule, ce inseamna "apartheid"?
- Cum sa-ti explic eu tie... Imagineaza-ti ca mergi pe drum, iar din fata ta vine un negru. Iei un pietroi de jos si incepi sa-i dai in cap.
Si-i dai...si-i dai...si-i dai pana crapa, 'tu-i mama lui de bozgor!
---------------------------
Ce faci, din punct de vedere legal, daca mergi noaptea pe un drum impadurit pe o parte si pe alta, si vezi un spanzurat in copac?
 
Te dai jos si-ti reglezi farurile, ca bat prea sus...








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS