De bucurat sufletul si descretit fruntile

Pentru o saptamana intreaga! ....


Doi tigani la Portile Raiului.
- Nu stiu ce sa fac cu voi, sa-l intreb pe Dumnezeu!
- Trimite-i la Dracu, Petre, sunt niste hoti!
Dupa cateva minute Sfantul Petru intra iar la Dumnezeu.
- Au disparut, Doamne!
- Cine, tiganii?
- Nu, Portile Raiului!






 
                                               
„-De unde ai bani, Bula?
-Am strigat in tramvai"Politia!" si un nene a aruncat portofelul si a fugit."

„Un poliţist încearcă sa oprească un automobil. Dar ignorând semnalele,
maşina îşi continuă drumul, aşa că poliţistul trage un foc şi îl răneşte pe şofer.
După încă o împuşcătură îl răneşte pe pasagerul din dreapta. Apropiindu-se
de automobilul oprit, el strigă:
- Bine că te-ai oprit! A treia oară nu mai trăgeam in aer..."
„- Părinte, recunosc, am încalcat sfaturile părinteşti. Tata mi-a interzis să mă
duc la acea casă de desfrîu, dar eu nu am putut rezista şi i-am trecut pragul.
- Urat, fiule, urat! Şi, desigur, ai văzut acolo ce nu trebuia să vezi...
- Da, părinte... În primul rînd, l-am văzut pe tata!"


 „Mergea un arab prin desert. Inaintea sa - sotia. Se intanesc cu un alt arab
care il intreaba:
- Mahmud, de ce ii permiti unei femei sa mearga inaintea ta, doar in lege scrie
ca femeia trebuie sa mearga DUPA barbat?
Mahmud raspunde:
- Scumpule, cand se scriau legile, drumurile nu erau minate..."

            





























- De ce ai venit la mine, spuse un dentist unui tigan,
care avea toti dintii imbracati in aur?
- Am venit sa-mi pui o alarma!


- Dom' parinte mi-a murit cainele as vrea o inmormantare crestineasca.
- Mai Ioane, mai du-te dracului cu cainele tau. Unde ai vazut popi inmormantand
caini?

- Dom' parinte am strans cu greu 3000 de euro pentru inmormantarea lui Azorica!
- Apoi, stai asa Ioane, despre Azorica-i vorba? Cum sa nu se poata? Daca tu esti
crestin si el este tot crestin...





















                        















!!!!!!!!
























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS