POEM MANIFEST







cine ne injură Ţara
fie blestemat...să fie
apăsat cu munţi de aer
până-n neagra veşnicie!
neamul cine-mi ponegreşte,
ars de ură şi de patimi,
când o fi şi el să plângă,
să n-aibă-n pupile lacrimi!
cine limba-mi ponegreşte,
rătăcind prin lumi străine,
că n-aibă de doruri parte
printr-a lumilor destine!
cine glia mea mi-o rupe
şi-n felii de jind o-mparte,
să nu aibă loc de-o cruce
şi de prunci să naibă parte!
..glia, limba, neamul, ŢARA,
Ţara, neamul, limba, glia;
suntem un popor ce zboară
peste vremuri  -  ROMÂNIA!                             george FILIP

                        FRAŢI  ROMÂNI,
sufletul meu va fi acolo şi va striga alături de voi: 
NEM  SOBOT!!!
România este a românilor! 
poet total     george FILIP - Montreal 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse