Carnea de cal a ajuns de ras!



A fost retinuta directoarea generala a Plafar!
Procurorii au declarat ca exista probe solide ca Plafar a comercializat Codita Soricelului†etichetata drept  Coada calului !
♥
Am jucat zilele trecute sah cu un englez si m-a batut.
Stiti de ce?
Pentru ca mi-a mancat caii!
♥
Oamenii de stiinta au descoperit in sfarsit de ce lumea nu s-a sfarsit in decembrie anul trecut.
Datorita industriei carnii de vita din Marea Britanie, Cei Patru Calareti ai Apocalipsei nu au mai putut pleca la plimbare, nemaiavand mijloc de transport.
♥
Fenomenal!
Intr-un supermarket din Caracal s-a gasit carne de cal etichetata si vanduta drept oua!
♥
Degeaba se supara francezii pe noi.
Doar nu era sa venim la Paris, iar caii sa ni-i lasam de izbeliste, singuri in casa !!!.
♥
McDonaldâs a anuntat ca scoate piata un nou sortiment: "calburgerul".
♥
Mai bun decat "vita cu gust de cal" nu este decat "mielul cu gust de caine".
♥
Sunt din ce in ce mai multe cazuri, in restaurantele din Anglia, de cetateni care sustin ca au gasit potcoave in ciorba.
♥
Åžtiri din Ferentari ... care este! ( Sector 5 Bucuresti ):
1. Zootehnistii romani din sectorul 5 lucreaza din greu la "o rasa de cal cu mai multe oase", ca sa para peste.
2. Microfermele de apartament din sectorul 5 se pregatesc sa scoata pe piata si "telemeaua de murg".
♥
De cand cu scandalul carnii de cal, am inteles si eu de ce caltabosul nu se cheama porctabos.
♥
Banc sec:
Un cal il întreaba pe un calut:
-Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
-Lasagna!
♥
Banc sec:
Marele avantaj al carnii de cal este ca nu necesita transport. Mergi calare pe ea pana la fabrica de lasagna.!!!!!!
♥
M-am intalnit astazi cu un carutas ce se plimba cu caruta lui si am strigat la el: Bate, dom'le, calul sa fie lasagna mai frageda€
♥
-De ce tin englezii lasagna cu carne de cal in mana dupa ce o cumpara din supermarket?
-De capastru!
♥
Supermarketurile romanesti linistesc clientii: La noi nici in carnea de cal nu e carne de cal.!
♥
- Ma Gheo, zice Ion, scoate seile de pe vitele astea, ca le ducem la abator!
♥
Am cumparat azi niste aripioare.
Vanzatoarea mi-a spus ca ar fi de gaina...insa am mari dubii....Daca sunt de cal?
♥
- Are you sure this is British beef?
-

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »