Bancuri multe, rade cine vrea!


M-am cazat la hotelul ăsta de cinci stele, lux ce mai.....
Vă spun, prosoapele erau atât de groase că abia am reuşit să închid valiza!!

Am un respect deosebit pentru pisici. Mi-am dus pisica în alt oraş, am
lăsat-o la groapa de gunoi, printre boschetari, fără nici o posibilitate de
supravieţuire. Dar s-a întors acasă. Fără urlete, fără ameninţări, fără
reclamaţii la poliţie. Nu ca soacră-mea!

O fată de la mine de la birou şi-a făcut operaţie de mărire de sâni.
.....Nu cred că o voi mai putea privi în ochi vreodată.

- Care sunt cele trei cuvinte, folosite cel mai des în lume?
- I love you?
- Nu, „Made în China”!

- Tată, pot să fac şi eu „bungee jumping”?
- Nu, viaţa ta a început cu o gumă ruptă şi nu ar trebui să se termine tot
aşa!

Un studiu a arătat că 50% dintre femei preferă să fie elegante în loc să
fie inteligente.
Restul de 50% dintre femei n-au înţeles întrebarea.

Pentru unii umorul este ca şi o limbă străină: fără subtitrare nu înţeleg
nimic!

Soacrele au fost inventate deoarece diavolul nu face faţă peste tot!

Cea mai distrugătoare explozie este explozia de entuziasm la un prost.

- Care este diferenţa dintre o femeie şi o greşeală?
- Când găseşti greşeala, problemele dispar. Când găseşti o femeie,
problemele încep să apară!

Am împrumutat bani de la prieteni şi mi-am cumpărat iPhone 5. Acum nu mai
vorbesc cu sărăntocii ăia!

Logică feminină:
- Da, Ştiu că nu am dreptate, dar ai putea măcar să-mi ceri scuze!

Dacă toţi bărbaţii sunt la fel, de ce femeile aleg?

Oamenii au fost creaţi ca să fie iubiţi, iar obiectele ca să fie folosite.
Motivul pentru care este acum haos în toată lumea este pentru că obiectele
sunt iubite, iar oamenii sunt folosiţi.

La cât de mult ne place şcoala, vom ajunge în situaţia în care un bărbat va
cuceri o femeie doar cu un singur mesaj pe Facebook scris CORECT!

Ascultă, eşti băiat mare deja, ai 25 de ani. E timpul ca toate decizilile
importante să le ia prietena ta, nu mama!

Telefoanele sunt tot mai subţiri şi mai deștepte pe când oamenii invers!

Psihologul este un tip care-ţi ia o grămadă de bani ca să-ţi pună toate
întrebările pe care soţia ţi le pune gratis!

- Bulă, ce era, mă, taică-tău?
- Era tuberculos.
- Nu, mă, vreau să zic ce făcea?
- Tușea.
- Mă da prost mai eşti, n-ai înţeles nimic. Doar nu trăia din asta!
- Normal! Din asta a murit.

Întrebare la radio Erevan:
- Care este cel mai frumos oraş din lume?
Răspuns:
- Cel mai frumos oraş din lume este Erevan.
Acelaşi ascultător întreabă:
- Câte bombe atomice sunt necesare pentru a distruge cel mai frumos oraş
din lume?
Radio Erevan răspunde:
- Cel mai frumos oraş din lume este Moscova!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…