Bancuri XXL




- Trebuie sa luati aceste pastile pana la sfarsitul vietii.
- Dar domnule doctor, aici scrie ca trebuie luate timp de doua luni!
- Si eu am spus altceva?

O ţărancă se întoarce în sat, după ce fusese prin oraş cu nişte treburi, şi le povesteşte vecinelor:
- Vai dragă, ce oameni cumsecade is pe-acolo... Îndată s-o găsit un domn amabil care mi-o dat de mîncare, mi-o dat de beut, mi-o dat şi penis...
Una din vecine întreabă:
- Da' ce-i acela penis?
- Apoi, îi tot un fel de p**ă, doar că mult mai mică şi se suge...

Un politist vine acasa si-i striga neveste-sii:
- Dezbraca-te!
- Dar nici n-ai venit bine acasa....
- Am zis sa te dezbraci!
Nevasta se dezbraca, iar politistul zice:
- Du-te in fata oglinzii!
- Vrei s-o facem in fata oglinzii?
- Taci si du-te in fata oglinzii!
Femeia se duce in fata oglinzii, iar politistul ii spune:
- Stai in cap si desfa-ti picioarele!
- Ooo ! O pozitie noua, nu-i asa?
- Taci odata si desfa-ti picioarele!
Nevasta-sa isi desface picioarele, politistul isi pune capul intre picioarele ei si se potriveste cateva minute in oglinda, dupa care zice:
- Avea dreptate colegul. Chiar imi sta bine cu barba...

- Domnisoara va privesc si nu am cuvinte...
- Dar bani ai?

- Ea are doua facultati, o educatie aleasa si gateste perfect. Nu inteleg ce nu ti-a placut?
- Mustata...

Un tip care se cam plictisea acasa merge sa isi cumpare un papagal. Vanzatorul ii spune:
- Daca ii rupeti o pana alba va vorbi frumos, daca ii rupeti una neagra va vorbi urat.
Ajunge omul cu papagalul acasa, si dupa un timp isi amintise ce ii spusese vanzatorul in piata.
Ca sa-l testeze, s-a gandit el si i-a rupt doua pene, una alba si una neagra.
La care papagalul:
- Cu stima si respect, te f*t in gura bai animalule!

Cand o mireasa arunca buchetul iar celelalte fete sar sa-l prinda, baietii stau deoparte si se roaga:
- Doamne,te rog...sa nu prinda a mea!

Am gasit azi un anunt in cutia postala:
"Daca esti alcoolic suna la numarul asta 074-567839"
Am sunat si era un bar deshis non stop...

Care este asemănarea între Trabant şi un bordel?
În amândouă îţi e ruşine să intri, din amândouă îţi e ruşine să ieşi, dar îţi place înăuntru!

Un betiv ajunge acasa si o gaseste pe nevasta-sa pusa pe cearta. Cum intra in salon incepe sa strige la el:
- Gras! Scarbos! Paros! Imputit!...
Betivul o intrerupe:
- Draga, daca-i o ghicitoare, stiu, e fundul tau!

La magazin:
- Aveti sutien numarul 0?
- Nu, dar avem alifie pentru bube!

-Mamă, ce-s alea "lesbiene"?
-N-am timp acuma. Aşteaptă să vină ta-tău,şi-ţi explică ea.

Intr-o zi sotia mea mi-a lasat un bilet pe frigider:
"Gata... nu mai merge... nu mai suport... ma mut inapoi la mama".
Deschid frigiderul, lumina se aprinde, berea e rece... ce tot viseaza ea ca nu mai merge?


La dentist, o mamă îşi imploră fiul:
- Bulisor, te rog puiule sa stai cuminte si sa deschizi gura mare... Aşa mamicule si fă “AAAA” pentru ca doctorul să poată să-şi scoată degetele!

I-am zis nevestii-mii:
Consola Sony PlayStation 3 Slim, 320GB, Neagra Joc DanceStar Party Move Starter Pack(Camera web Motion Controller Wireless PS Move) 

- M-am saturat sa ma uit in oglinda si sa-mi vad burtoiul asta. Cred ca a venit timpul sa fac ceva in privinta asta.
- Excelent, zice ea, incepi sa mergi la sala?
- Termina cu prostiile, i-am raspuns, voi cumpara o oglinda mai mica...

- Doctore, lumea spune ca sunt nimfomana, dumneavoastra ce credeti?
- Nu stiu stimata doamna, dar daca mi-ati da drumul la p**a as putea scrie reteta

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…